Nie pamiętasz hasła do Panelu klienta DoSieci.pl? Możesz je szybko zrestartować. Skorzystaj z poniższej instrukcji. Do zmiany hasła, jeśli nie pamiętasz ostatnio ustawionego, będziesz potrzebował adres e-mail, ustawiony podczas rejestracji konta. Na ten sam adres otrzymujesz od nas powiadomienia, np. o płatnościach.

Zmianę hasła, jeśli nie pamiętasz poprzedniego, zainicjujesz w oknie logowania do Panelu klienta. Podaj adres e-mail użytkownika konta (podany podczas rejestracji), a następnie zresetuj hasło. Postępuj zgodnie z instrukcją.

Przejście poniższej instrukcji pozwoli Ci ponownie zalogować się do Panelu klienta, a następnie przejść, np. do panelu konfiguracji usług, jak chociażby tani Hosting SSD NVMe, szybki Hosting WordPress.

Jak zmienić hasło do Panelu klienta?

  1. Przejdź na stronę DoSieci.pl
  2. Kliknij przycisk Panel.
  3. Opcjonalnie, wpisz w pasku adresu w przeglądarce: https://panel.dosieci.pl
  4. Podaj dane do logowania, nazwę użytkownika i hasło.
  5. Kliknij Zaloguj.

Logowanie nie udało się:

  1. Jeśli logowanie nie udało się, skorzystaj z opcji Zapomniałeś hasła?.
  2. Podaj adres e-mail, jakim logujesz się do Panelu klienta.
  3. Na adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do zmiany hasła.
  4. Odczytaj wiadomość i kliknij link.
  5. Ustaw nowe hasło dostępu do konta i zatwierdź zmiany.
  6. Wróć do okna logowania i zaloguj się ponownie, używając nowego hasła.

Czy wiesz, że z naszymi instrukcjami dowiesz się także: